منتظر...

عزیز علی ان اری الخاق ولا تری...-[بسیار سخت است بر من که خاق را ببینم و ترا نبینم...]

منتظر...

عزیز علی ان اری الخاق ولا تری...-[بسیار سخت است بر من که خاق را ببینم و ترا نبینم...]

فرهنگی وگاهی سیاسی بدون سیاستزدگی...

رمز پیروزی از"معصوم" تا "فقیه"

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۶ ب.ظ


میتوان به بسیاری از داستانهای واقعی پیامبران اشاره کردکه هرگاه مردم ازدستوراتشان پیروی کردند و مجتمع شدند،پیروز  و ازبند بردگی سلاطین طاغوت رهایی یافته،ازدایره ی کوته فکری وجهل برون زدند. و برعکس هرگاه ازحول محور ولایت انبیافاصله گرفتند، اگرچه فرزند نبی، درسیل ، طوفان،جهل وخودکامگی غرق شدندونابود.
آنروزکه درجنگ "بدر" مسلمین به رغم جمعیت کمشان [کمترازیک سوم جمعیت کفار] پا به پای پیامبر[ص] رهسپار گشته وازاو پیروی کردند،درکمال ناباوری فاتح میدان شدند  تا درعمق صحرای خشک وبی آب وعلف اعراب جاهلی وکفار نهال کوچک اسلام را آبیاری کردند،اما وقتی درجنگ "احد" دچارطمع وحرص و ولع شده و دستورات پیامبر را  وانهادند، دراوج پیروزی خفت بارشکست راپذیرفتند.
آندم که امیرمومنان[ع] درصفین تاخت تا کفر و نفاق را ریشه کن کند و مسلمین را ازگرداب گمراهی برهاند،عده ای فریب خورده ، فرمایشات امام راکنار گذاشته وخودمختار شدند وخواسته و نا خواسته  صفوف یاران حضرت را چند شقه کردند.وبه همین سبب سالها آنهمه فاجعه درقرن ها بعدازآن پیش آمد و همچنان این تخم نفاق ریشه اش رابه پیش میراند تا جلوی جهانی شدن اسلام را بگیرد.
وقتی کسی گوش به ندای حسن ابن علی[ع] نداد و از کنار او پراکنده شدند برای دومین بار شاخ شیطان[معاویه و بنی امیه] جان سالم به در برد تا زمینه ساز حادثه ی عاشورا شود.
آنگاه که به صدای هل من ناصر اباعبدالله[ع] لبیک گفته نشد و حتی بر عکس، در صف یزیدیان قرار گرفتند آن حادثه ی عظیم پیش آمد و نه تنها لشکر کفر از هم نپاشید، بلکه آنچه در کربلا حادث شد، تمام دنیای اسلام را تحت الشعاع قرار داد تا جایی که  بر منبر پیغمبر- که میرفت از آن به سرعت صدای اسلام  به جهان برسد و دنیا را در بر گیرد- بوزینه ها بالا و پایین رفتند  تا جامعه اسلامی روز به روز از وعده ی اللهی دور تر شود و دود این کوتاهی به چشم همه ی تاریخ برود.     بگذریم...
11 ولی معصوم بعد از حضرت رسول آمدند  برای اصلاح امور تا صلح و امنیت و عدالت بر زمین برقرار شود و انسان، که خلیفه ی خدا بر روی زمین است به جایگاه اصلی خود بازگردد  اما ...
تاریخ پس از غیبت آخرین ولی معصوم نیز پر است از شکست ها و پیروزی هایی که ارتباط مستقیم با ولایت مداری و ولایت پذیر بودن و نبودن دارد.
آری...شهید موسوی ها ، موسی صدر ها،حکیم ها و صدر ها ،فضل الله نوری ها و مدرس و میرزا کوچک ها و میرزای شیرازی ها...

بلی فردا  سالروز لغو قرارداد ننگین تنباکو  به فتوای میرزای شیرازی است فتوای تاریخی فقیه،  وتبعیت مردم ولایت مدار عصر، که موجب پیروزی بر حکم تحقیر آمیز این ملت که به دست شاه با خفت به ما تحمیل شده بود.

باز جلو تر که بیاییم خواهیم دید که چگونه ملتی پس از قرن ها از رحلت پیامبر با دستانی خالی و قلبی آکنده از ایمان به خدا و اطاعت از ولایت فقیه زمان  پا به پای مرادشان به میدان آمده ودر عین ناباوری حکومت سفاک و طاغوتی شاه را کنار زده و حکومت اسلام را مستقر کردند.و از همان ابتدای انقلاب  مقابل سخت ترین و ناجوانمردانه ترین تحریم ها ی اقتصادی و سیاسی ایستاده، به هشت سال جنگ خانمان سوز تن داده و همزمان با جنگ داخلی،  ترور های وحشتناک و مکرر منافقان و خود فروخته گان ساخته اند. تا در مقابل قدرت های زور گوی جهانی بایستند و نشان دهند که میتوان سر پای خود ایستاد و پیروز شد حتی اگر دنیا نخواهد.
امروز هم به رهبری مدیری مدبر ،فقیه جامع الشرایط ، انسانی وارسته وعادل،ساده زیست و آگاه به مسائل روز میبینیم که هرگاه از فرمایشات ایشان پیروی کردیم  موفق، و هر گاه  شک و شبهه افکنی کرده ،نافرمانی کردیم و دستوراتشان را فقط قاب کرده و یا به نقل در همایشات بسنده کردیم،چه در مسائل اقتصادی واجتمایی،چه در خصوص فرهنگ و رسانه،دیپلماسی و... پراکنده شدیم و در جازده و نتیجه ی خوبی نگرفتیم.


امروز که چشم بسیاری از کشورها و مردم دنیا به ایران و ایرانیست و از ماالگوبرداری میکنند، به سر سلامتی ولایت مداری ما هست و بس و امید است تا در تمام امور ،همه، اعم از مسئولین و مردم عزیز دست در دست هم در زیر سایه ی مدبرانه رهبر حکیم انقلاب  همه ی قله های باقیمانده را فتح کرده تا مسیر ظهور آخرین ذخیره ی اللهی را فراهم آوریم.

رهسپاریم با "ولایت"  تا  "شهادت"


  • علیرضا نظری

نظرات  (۵)

  • حسین(اشک های عاشورایی)
  • سلام.سالگردارتحال امام روح الله برشماتسلیت باد.باشعری ازاستادشهریاردروصف امام خمینی(ره)به روزم.
    پاسخ:
    سلام  ودرود
    من هم به نوبه ی خودم تسلیت میگم
    امیدوارم در  مکتب حضرت روح الله ثابت قدم باشید

    همه عالم بدانند که ...

    عهدی که در طوفان با خدا بسته ایم ، هیچ وقت نمی شکنیم .

    "دمتون داغ"

    پاسخ:
    احسنت 
    ثابت قدم باشید و بر قرار
    به دلیل گرمای شدید هوا  "دم شما، خنک"

    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " رمز پیروزی از«معصوم» تا «فقیه» "
    با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/26777

    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:
    "پیامبر اکرم (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): من و علی‌بن ابی‌طالب (علیه‌السّلام) از یک نور آفریده شده‌ایم و دو هزار سال پیش از آن که آدم آفریده شود، در سمت راست عرش، تسبیح خدا می‌کردیم."
    یا علی

    با سلام مطلب زیبای شما در "پایگاه خبری-تحلیلی روشن خبر"در قسمت وبلاگستان منتشر گردید.
    http://roshankhabar.com
    با سلام.
    مطلب زیبایی بود
    "میلاد با سعادت شیر خدا بر شما مبارک"
    ملتمس دعا
    پاسخ:
    سلام 
    میلاد بر شما نیز مبارک
    ان شاءالله علوی باشید و برقرار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی