منتظر...

عزیز علی ان اری الخاق ولا تری...-[بسیار سخت است بر من که خاق را ببینم و ترا نبینم...]

منتظر...

عزیز علی ان اری الخاق ولا تری...-[بسیار سخت است بر من که خاق را ببینم و ترا نبینم...]

فرهنگی وگاهی سیاسی بدون سیاستزدگی...

انتظار

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۳ ق.ظ


                                 

                        زنده بودن برای من درد است

نار دوزخ برای من سرد است

بیت شعرم فسرده از غم ها

ماه خرداد دفترم    زرد  است

انتظار    یک    فرج     تنها

بر سر ما چه ها نیاورد است

ارزنی  هم   ندارم   امیدی

چون که بختم غزال ولگرد است

برف  پیری  نشسته  بر  مویم

گرگ نفست "رضا" چه ها کرداست

                                   «منزل»
  • علیرضا نظری

نظرات  (۷)

سلام. عالی بود. احتمالا خودتون این شعرو گفتین چون رضا داشت داخلش.. واقعا محشر بوددد... التماس دعای فراوان
  • اشک های عاشورایی(حسین سیمائی)
  • باسلام.میلادباسعادت امام حسین(ع)وعلمدارکربلاوحضرت زین العابدین (ع)برشما مبارک.باافتخارلینک شدیدیاعلی

    پاسخ:
    سلام آقاحسین
    اعیاد شعبانیه بر شما هم مبارک
    شماهم همینطور
    ان شاءالله از منتقمین عاشورا باشید
  • هیئت قاسمیون(ع)رشت
  • سلام علیکم.شمالینک شدید
    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنون که به منتظر سر زدید
    شماهم همینطور
    ان شاءالله با حضرت قاسم[ع] محشور بشید و برای لشکر امام عصر[عج] قاسمی دیگر باشید

    سر به زیرم مکن ای شاه به سر داشتنم

    سر که زیر قدم شاه نباشد، سر نیست ...

    "مثل تمام حرف های دلتون با حال بود"

    پاسخ:
    ممنون از بیت زیبایی که ارسال کردید
    وخیلی خیلی ممنون از انتقاد درست و بجایی که خصوصی گفتید
     وقتی بررسی کردم متوجه شدم که حق باشماست و جادارد با کلمه ای مثل"نمانده" یا هر کلمه ای غیر از "ندارم" تغییر کند
    التماس دعا

    شاید

    تو

    از شعرهای من چیزی نفهمی

    امّا

    شعرهای من...

    تو را خیلی خوب می فهمند!


    پاسخ:
    مثل همیشه خیلی عالی...
    ممنون که...
    باسلام و عرض ادب
    بی حضور او:
    زندگی کردن من مرگ تدریجی بود
    آنچه جان کند تنم عمر حسابش کردم
    امید به رحمت خداوندی که شوق انتظار در امانمان بدارد.
    علی علی مدد(زائر بارانی)
    پاسخ:
    سلام به دوست بزرگوار
    ممنون از باران محبت شما و بیت زیبایی که در فضای سایبر به "منتظر" عرضه داشتید
    "منتظر"  همیشه منتظر نظرات شما خواهد بود
    یا حق 
  • کمیل کاس پور
  • سلام
    احسنت اخوی بسیار زیبا و عمیق بود.
    با مطلبی" تحت عنوان رونمایی از یک هنرمند ارزشی دیگر"
    دعوتید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی