منتظر...

عزیز علی ان اری الخاق ولا تری...-[بسیار سخت است بر من که خاق را ببینم و ترا نبینم...]

منتظر...

عزیز علی ان اری الخاق ولا تری...-[بسیار سخت است بر من که خاق را ببینم و ترا نبینم...]

فرهنگی وگاهی سیاسی بدون سیاستزدگی...

"فرصتی که از دست رفت"

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۰ ق.ظ


رمضان هم رفت...

مدتها بود حس کسی رو داشتم که آنقدر از خدا دور شده باشد که تنهای تنها ، میان جزیره ای دور افتاده،در اقیانوسی پهناور از گناه و معصیت گرفتار شده باشد.رمضان آمد و رگه هایی از امید در من هویدا شد و پس از مدتها چشم انتظاری شاهد کشتی نجاتی  بودم که یک ماه در این جزیره ی خاموش، لنگر انداخته و سپس از جلوی دیدگان باحسرتم به راه خود ادامه داد و من فقط نظاره کردم...

در این ماه شبهایی بر من گذشت که از عرشه ی کشتی ندایی التماس گونه مرا میخواند تا که از تنهایی محض و تهی بودن رهایم کند اما  نشد که از قل و زنجیر تعلقات دنیوی و کبر و غرور و منیت خود جدا شوم . هر چه تقلا کردم صدایی از دهان پر از گناهم در نیامد که او را بخوانم.لاجرم همچنان تنهای تنهای تنها ماندم...

یا معین من لا معین له،یا انیس من لا انیس له-ای یاور آنکه یاوری ندارد،ای همدم آنکس که همدمی ندارد-

گذشت   ماه  خدا  و دوباره فصل خطا

قبول توبه ی بی مرگ گرگ، اصل خطا

نشد    زمان   زیادی  ز  آخرین   افطار

بریده ام  ز  خدا  و  دوباره  وصل  خطا

ع.ر -ن

  • علیرضا نظری

نظرات  (۱)

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" فرصتی که از دست رفت "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/30980
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام خامنه‌ای: بیایید با کمک‌رسانی به مردم غزه و غلبه بر موانعی که صهیونیست‌ها در این راه ایجاد می‌کنند همراه و همدست شویم و به وظایف دینی و انسانی خود عمل کنیم."
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی